شرکت صنایع تولیدی و خدماتی بهینه ساز

  • ۰
  • ۰

کورین چیست؟

صفحات کورین یا سنگ مصنوعی نوعی از سطوح سخت میباشد که به دلیل یکپارچگی و نفوذ ناپذیری در مقابل باکتریها انتخاب مناسبی جهت اجرا در آشپزخانه ، آزمایشگاهها ، حمام ، سرویسهای بهداشتی و اصولا" کلیه مکانهایی که در آنها مراقبت بیش از اندازه نسبت به بهداشت محیطی وجود دارد ، می باشد .

مواد اولیه تشکیل دهنده سنگ مصنوعی کورین شامل اکریلیک و رزین میباشد که همین امر سبب ضد خش و لک  بودن ، یکپارچگی و ترمیم پذیری فوق العاده آن می شود .

صفحات کورین بدلیل قابلیت بسیار بالا در برش ، چسباندن ، انعطاف پذیری و پولیش کاری , لذتی وصف ناشدنی در امر طراحی آشپزخانه ودکوراسیون ایجاد میکند ، به طوریکه در مراحل نهایی اجرای دکوراسیون  ، حتی بسیاری از نواقص طراحی قبل از خودش را مخفی میکند .

شرکت بهینه ساز با افتخار اعلام میدارد که در پروژه های محوله ، طرح و اجرا زیر نظر کادر مجرب مهندسی طراحی و پرسنل اجرایی دوره دیده بانجام میرسد..

 

هایگلاس چیست؟

هایگلاس نوعی ام دی اف است با این تفاوت که روکش آن با یک لایه پلکسی گلاس پوشانده می شود .

پلکسی گلاس نوعی پلاستیک می باشد که ظاهری بسیار شفاف و شبیه شیشه دارد ، جنس پلکسی گلاس از نوعی پلی کربنات شفاف است این ماده نسبت به شیشه سبکتر و مقاومتر است . تخته های هایگلاس معمولا" دارای یک رو میباشند که توسط یک لایه سلفون محافظت شده و نمای طرف دیگر سفید ساده از ملامینه و یا کاغذ است .

ابعاد مورد استفاده هایگلاس برای کابینت کاران 244*122 سانتیمتر به ضخامت 17 میلیمتر میباشد .در خرید این تخته ها باید بسیار دقت داشت تا نوع مرغوب آن را تهیه کرد چراکه اگر روکش UV خوبی نداشته باشند در هنگام برش شروع به پریدگی لبه ها میکند . معمولا" نوع مرغوب آن دارای پشت ملامینه سفید است و برای هر برگ بسته بندی مجزا در نظر گرفته می شود ، تا هنگامیکه در پالت بر روی یکدیگر قرار می گیرند آسیب نبیند.

ماندگاری کابینت آشپزخانه هایگلاس بستگی به کیفیت ساخت ورق ام دی اف هایگلاس دارد.

عوامل موثر در کیفیت ام دی اف هایگلاس :

1- کیفیت مغزه ام دی اف :

ام دی اف ساخت ترکیه و مالزی و همچنین ام دی اف پویا ساخت ایران از کیفیت بهتری برخوردار می باشند.گرچه برندهای دیگری هم موجود می باشد ولی موارد ذکر شده در صدر کیفیت قرار دارند.

2-جنس روکش هایگلاس :

روکش های کره ای و آلمانی بهترین کیفیت را دارند و بعداز آن اقلام چینی و سپس ایرانی.

3-دستگاه پرس :

ورق های هایگلاس با کیفیت ، به وسیله دستگاه رولینگ روکش می شوند درحالیکه اقلام کیفیت متوسط یا کم از دستگاه پرس تخت بهره می برند.

4-نوع چسب :

برای اینکه بعد از مدتی روکش هایگلاس از مغزه ام دی اف – MDF جدا نشود و ماندگاری کابینت ها بالا باشد علاوه بر استفاده از دستگاه رولینگ ، باید از چسب گرم به جای چسب سرد استفاده شود.

کابینت آشپزخانه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی