شرکت صنایع تولیدی و خدماتی بهینه ساز

  • ۰
  • ۰

اسپرینکلر بالازن هارنس مدل HS200

اسپرینکلر هارنس خودکار (افشانه آب) با حباب شیشه ای هستند که مطابق با استاندارد ها و گواهینامه های داخلی(سازمان ملی استاندارد ایران) 1-22253 و بین المللی مانند CE , VDS ,LPCB ,FM , ULطراحی و تولید شده اند. بارنده های حریق استاندارد بایستی مطابق ضوابط بین المللی مانندNFPAیاEN12845 و الزامات سازمان متولی آتش نشانی و نظام مهندسی طراحی و نصب گردند.

بارنده های بالا زن ، الگوی پاشش نیم کروی را در زیر صفحه منحرف کننده خود ایجاد می کنند.

در شرایط حریق ، حرارت موجب می شود تا مایع در حباب شیشه ای منبسط شود که باعث ترکیدن حباب و رها سازی مکانیزم دقیق آب بندی بارنده (شامل فنر ارتجاعی صفحه نشیمن حباب و Bellevile spring) و پاشش آب می گردد. آب پس از برخورد با صفحه منحرف کننده با الگوی ثابت و یکنواخت به سمت آتش اسپری می شود که باعث اطفا و یا کنترل حریق می گردد. اسپرینکلر بالازن هارنس برای نصب در موقعیت رو به بالا که الگوی پاشش نیم کروی را در زیر صفحه منحرف کننده – با پاشش رو به بالا– فراهم می آورد.

اسپرینکلر بالازن هارنس

اسپرینکلر پایین زن مدل HS100

بارنده های پایین زن ، الگوی پاشش نیم کروی را در زیر صفحه منحرف کننده خود ایجاد می کنند.

در شرایط حریق ، حرارت موجب می شود تا مایع در حباب شیشه ای منبسط شود که باعث ترکیدن حباب و رها سازی مکانیزم دقیق آب بندی بارنده (شامل فنر ارتجاعی صفحه نشیمن حباب و Bellevile spring ) و پاشش آب می گردد. آب پس از برخورد با صفحه منحرف کننده با الگوی ثابت و یکنواخت به سمت آتش اسپری می شود که باعث اطفا ویا کنترل حریق می گردد.

بارنده برای نصب در موقعیت رو به پایین که الگوی پاشش نیم کروی را در زیر صفحه منحرف کننده – با پاشش رو به پایین – فراهم می آورد.

اسپرینکلر پایین زن هارنس مدل HS100

اسپرینکلر دیواری مدل HS300

اسپرینکلر دیواری هارنس ، الگوی پاشش نیم کروی را در زیر صفحه منحرف کننده خود ایجاد می کنند.

اسپرینکلر دیواری هارنس مدل HS300

اسپرینکلر مخفی هارنس مدل HS400

بارنده های مخفی، الگوی پاشش نیم کروی را در زیر صفحه منحرف کننده خود ایجاد می کنند.

اسپرینکلر مخفی هارنس مدل HS400

اسپرینکلر دلوج هارنس مدل HS-HV

بارنده دلوج (سیلابی)  می باشد که نازل های پرسرعت پاشش آب ، نازل های باز با تیپ پلیت چرخشی داخلی هستند که برای سیستم اسپری ثابت یا دلوج (سیلابی ) به منظور کاربرد های محافظت در باربر حریق طراحی شده اند . این نازل ها الگوی پاشش آب پر سرعتی که متحد الشکل ، پیوسته و متراکم است را تولید می کند . این نازل ها به طور معمول به منظور خنک کاری سطوح و همچنین اطفا حریق به کاربرده می شوند . این نازل ها به طور نمونه برای عملکرد در سیستم دلوج و در کاربرد های خاص آن از قبیل ترانسفورماتورهای میدان های نفتی ، صفحات کلید ، تجهیزات فرآیند های شیمیایی ، نوار های نقاله و انبار های ذخیره سازی مایعات قابل اشتعال استفاده می شوند.

حداقل فشار برای دستیابی به یک الگوی پاشش قابل قبول psi50 می باشد.

بارنده دلوج (سیلابی)
اسپرینکلر پنجره ای مدل HS-W

اسپرینکلر سیلابی هارنس جهت نمای ساختمان (پنجره ای ) هارنس مدل HS-W بارنده های باز با مورد مصرف خارج از ساختمان هستند که به منظور محافظت از پنجره ها ، دیوار ها و سقف هایی که در معرض حریق می باشند به کار برده می شوند . تخلیه این نازل ها در جهات مختلف ، یک الگوی پاشش فن مانند ۱۸۰ درجه را تولید می کند. به منظور ایجاد یک پرده آبی این نازل ها در سیستم های دلوج دستی یا خودکار نصب می شوند . توجه : گواهینامه های تایید بین المللی در صورت نیاز قابل ارائه هستند. این بارنده ها در سایز های 1/2 اینچ و 3/4 اینچ بصورت پاشش ۱۸۰ و ۳۶۰ درجه ای تولید می گردد و جهت حفاظت از نماهای ساختمان بلند مرتبه که قابل اشتعال می باشند استفاده می گردند.

بارنده سیلابی جهت نمای ساختمان

تجهیزات اطفاء حریق

مراقبت و نگهداری اسپرینکلر هارنس

بارنده ها می بایست به دقت در مکانی که دمای آنF °۱۰۰/C°۳۸ فراتر نمی رود ، حمل و نگهداری شوند.

این بارنده ها پس از تولید هرگز نمی بایست رنگ آمیزی آبکاری ، پوشش و یا غیره شوند.

هرگز بارنده ای را که افتاده است و یا صدمه دیده است تحت هیچ شرایطی نصب نکنید .

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی